سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

96/3/21
6:25 ع

برای خرید انواع کاشی درجه یک کارخانجات کاشی و سرامیک گلچین میبد  که در میبد مستقر می باشد از طریق راههای ارتباطی زیر با ما در تماس بوده تا بهترین قیمت را به شما پیشنهاد دهیم.
مجموعه کارخانجات کاشی نگین میبد 13 سال پیش در میبد یزد تاسیس گردید. این شرکت با بنای 25000 متر مربع به صورت سهامی خاص در سال 1382 آغاز بکار کرد. شرکت نگین در ابتدای کار با ظرفیت 3 میلیون متر مکعب انواع کاشی را تولید می کرد اما با کاربرد تجهیزات حرفه ای میزان ظرفیت تولید کاشی و سرامیک خود را به 4 میلیون متر مکعب افزایش داد.

انواع کاشی گلچین میبد

شرکت گلچین میبد انواع کاشی کف و دیوار را در سایز و ابعاد مختلف تولید می کند. نام تعدادی از این تولیدات عبارتند از: هیلدا، سپسدار، پارکت،  ونیز، نیوشا، رومانا، رژنیا، مرمر، مارینا، سهند، سوسانو و رامیلا که هر کدام از مدلهای نام برده شده از انواع کاشی درجه یک می باشند. البته این شرکت مدلها و طرحهای فراوان دیگری را نیز در دست تولید دارد که برای اطلاع از آن با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

 

کانال تلگرام سرامیک,کانال تلگرام نمایندگی کاشی,تلگرام کاشی,تلگرام کاشی سرامیک,تلگرام کاشی تبریز,کانال تلگرام کاشی گلچین,تلگرام کاشی گلچین,گروه کاشی گلچین, کانال تلگرامی شرکت کاشی گلچین,کانال تلگرام کاشی گلچین میبد,موجودی کاشی گلچین میبد,

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی: شماره موبایل: 09133503404
شماره تلفن ثابت:03532349104
شماره تلفن تلگرام :09308218989
کانال اصلی بازرگانی اقبال : https://t.me/eghbaltile

مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ